مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 16:202023-07-14سياسي

 حفظ دین و باورهای دینی از اوجب واجبات است


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه حفظ دین و باورهای دینی از اوجب واجبات است، گفت: در حال حاضر هم مهم ترین وظیفه حوزه های علمیه در این بخش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه به گرامیداشت هفته عفاف و حجاب اشاره و اظهار کرد: مسئله عفاف و حجاب در دین اسلام از واجبات است و شخصیت اصیل فرد را نشان می دهد.

وی در بخش دیگری با اشاره به سالروز حمله رضاشاه ملعون به مسجد گوهرشاد و به گلوله بستن مدافعان حجاب، اضافه کرد: حجاب و عفاف در دین ما از واجبات بوده و لایتغیر است، این امر به هیچ وجه یک مسئله فردی نیست؛ بلکه اجتماعی است.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه حجاب نشانه شخصیت یک بانو است و بانوی باحجاب به خود ارزش قائل است، اظهار کرد: رعایت این امر بسیار مهم است که همگان باید بر آن اهتمام داشته باشند.

وی افزود: عدم رعایت حجاب در جوامع عمومی باعث می شود آسیب های اجتماعی در جامعه افزایش یابد و این موضوع رفته رفته نهاد خانواده را تحت تأثیر قرار می دهد.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: متأسفانه در اغلب موارد افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی کنند، از زیان های عدم رعایت حجاب باخبر نیستند و لازم است این افراد آگاهی خود در این مورد را افزایش دهند و توجه ویژه ای به مسئله حجاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 حفظ دین و باورهای دینی از اوجب واجبات است

 حفظ دین و باورهای دینی از اوجب واجبات است